Всесвітня історія, кінець ХVІІІ-ХІХ ст., 9 кл.

1.19

Дорогі учні!

У 8 класі ви системно вивчили події Великих географічних відкриттів; Реформації і контрреформації в Європі; народження республіки в Нідерландах; історію Франції, Іспанії, Англії ХVІ-першій половині ХVІІ ст.; Тридцятилітньої війни, культуру Європи кінця ХVІ-ХVІІ ст. та Польської держави і Московського царства; прослідкуєте кризу старого порядку й початок модернізації в Європі, а також познайомились з історичними процесами, які відбувались в Північній Америці такраїнах Сходу у XVIII ст.

За навчальний рік ви простежите і вивчите історію Французької революції кінця XVIIIст. та Європи в період наполеонівських війн; історію країн Європи й Америки в першій половині ХІХ ст.: Великої Британії, Франції у період Реставрації, суспільно-політичний течій і рухів в Росії, революції 1848-1849 рр. у Європі; історію утворення незалежних держав у Латинській Америці в І половині XIXст. В другій половині навчального року вам необхідно вивчити й зрозуміти утвердження індустріального суспільства в провідних державах світу, завершення формування світових колоніальних імперій, міжнародні відносини в останній третині ХІХ ст. та культуру народів світу наприкінці XVIII-XІXст.

Пропонований опорний зошит складено відповідно до кількості годин тематичного планування з всесвітньої історії в 9 класі. Подана друкована основа:теми уроків; зміст навчального матеріалу (план), дати, події, терміни, документи та інша історична інформація, що скорочує час на запис в зошиті. Також вчитель зможе проконтролювати самостійну роботу учня. Розроблено навчально-наочнийрозвиваючий матеріал (таблиці, схеми, довідки-тексти, дати, події, тематичне оцінювання (початковий, середній, достатній,високий  рівень), практичні заняття. Після додаткових записів на уроках, вдома учень має конспект по темах. Також рекомендовано проведення семінарів. Зібраний історичний матеріал дає можливість підготуватися до тематичного тестування, а в майбутньому до зовнішнього незалежного оцінювання. Також в зошиті подано пам’ятки, які можна використати під час підготовки того чи іншого питання або теми в цілому.

При вивченні всесвітньої історії й під час роботи з підручником, атласом, контурною картою, навчальними посібниками ви можете використовувати засоби навчання (аудіо-, відеозаписи, діапозитиви, комп’ютерні програми тощо).

Міністерством освіти і науки України «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах».

В розділі  Структура опорного зошиту доступна для БЕЗКОШТОВНОГО СКАЧУВАННЯ в форматі  pdf

Замовити ОПОРНІ ЗОШИТИ можливо через ФОРМУ-ЗАМОВЛЕННЯ

Замовити КАРТОГРАФІЧНІ видання можливо через ФОРМУ-ЗАМОВЛЕННЯ

Здоров’я, наснаги, успіхів Вам!